02 June 2008

Blog, result dan aku...


Assalamualaikum w.b.t.

Sahabat2 pengunjung yang qard jr hormati sekalian..
______________________________________________

Hari ni blog ni menerima kunjungan yang ke- 4000. Sekalung penghargaan dan doa semoga ukhuwah kita di alam maya ini bukanlah bersifat maya semata2 tetapi menjelma dalam realiti. Sesungguhnya rahmat di sebalik kewujudan blog di persada dunia globalisasi tidak lagi boleh dinafikan dan disangkal lagi. Dengannya kita dapat mengekalkan hubungan kemesraan, ambil tahu dan yang paling penting dapat menyebar suburkan ilmu Allah.
=( )=
Hari ini juga keputusan exam semester juga dah menjengah.. Alhamdulillah berkat doa sahabat2 qard jr dapat mengekalkan prestasi akademik buat kesekian kalinya. Syukran jazilan. Kepada para pensyarah yang tak kenal erti jenuh dan jemu, kepada Cik dan Bah yang tak putus mendoakan, kepada sahabat2 bloggers yang tersayang... Terima Kasih buat kalian..
=( )=
Hari ini qard jr masih lagi bertumas kat lab remote sensing menyiapkan kerja2 akhir untuk FYP. Dah macam budak master rasanya... Pukul 4 pagi baru keluar lab.. solat dan tidur kejap buat ubat...begitulah rutin harian seminggu dua nih..Doakan qard jr..
Syukran.

3 comments:

Anonymous said...

salam ustaz zul..result semester 6 sudah kluar ke?check dkt mane ek?ade laman web nye? -t.kasih-

Anonymous said...

mana ustad tu..cpt buat fyp tu..

Anonymous said...

Salam kamunting,
Tahniah syiekh. InsyaAllah buleh siap ny.